Saturday, January 21, 2017

2017 - 70 år efter NFs beslut

Mycket allvarligt budskap från Sadhu Selvaraj
om vad som kommer börja inträffa 2017, som
en följd av att den mest inflytelserika lagstiftande
församlingen på jorden, FN, har beslutat att dela
Israel och Jerusalem.

https://youtu.be/FkXI39uYEk4

Gud visade detta för Sadhu under en upplevelse
där han fick höra profeten Jeremia tala till honom
om de 70 åren av babylonisk fångenskap.

Vidare berättades för Sadhu att år 2017 har det
gått 70 år sedan FN beslutade om en stat för det
judiska folket.

Många som vet att talet 70 är ett bibliskt profetiskt
tal tänker att det ska räknas från 1948  - året då
judarna valde att utropa staten Israel. Men Sadhu
gavs förståelse att för Gud är det beslutsdatum
som gäller, förbundsdatum, som var Nov 1947.

Med den logiken bör det också vara så att det är
datumet för resolution 2334 (23/12 -16), och/eller
möjligtvis Pariskonferensen (15/1 -17, som räknas
som beslutet att dela Israel och Jerusalem, och
inte när det kan komma att verkställas.

Med det så kan jag inte förstå annat än att
Daniels sista årsvecka nu har inletts eller precis
står för dörren.

Jag tycker inte alls om att vara för spekulativ,
tycker det är obehagligt och kan bli missledande.
Men jag har stor respekt för Sadhu Selvarajs
undervisning och gudserfarenheter, och utifrån
vad han delar är jag nära en sådan slutsats.

Även en annan profetröst som jag har mycket
stor respekt och som är oberoende av Sadhu, är
inne på samma spår, Kevin Mirasi:

http://injesuschrististand.blogspot.se/2017/01/pope-francis-officially-divides-land-of.html



No comments:

Post a Comment