Friday, March 24, 2017

Om jag var Trump..

Om jag var USAs President (!), skulle jag söka mod
att kämpa för samma frågor som herr Trump. Ställa
tillrätta vad som brutits ned under 8 år;

Jag skulle återupprätta förtroendet för grundlagarna.

Jag skulle träda upp för det judiska folkets sak, när
övriga världsledare /företrädare svikit dem grovt.


Jag skulle arbeta för ofödda barnens rättigheter.
¨

Jag skulle uppmuntra Prolife-kvinnorörelsen.

Jag skulle försvara bibliska äktenskapet i lagstiftning.

Inga transgender-experiment med 4-åringar.

Jag skulle uppmuntra kristen tro och utövning, vilken
har visat sig bygga stabila samhällen.


Jag skulle hålla högt att infria vallöften.

Jag skulle uppmuntra en frisk nationalism, bygga
en stark nation, uppmuntra småföretagsamhet.


Jag skulle skapa kontroll vem som anländer landet,
för allas trygghet.


Även jag skulle ha rensat Vita Huset från en annan
religions alla attiraljer.


Undrar om jag skulle bli lika (älskad och) hatad?
Jag har ju alla åsikterna redan nu.


No comments:

Post a Comment