Tuesday, March 21, 2023

Jag har kontakt med Gud

 
Jag har kontakt med Gud.
Han talar till mig, det är inte bara jag
som talar med honom, det vore f ö
väldigt tråkigt.
Jag står i en profetisk tjänst i Herren.
Men vem som helst har möjlighet att
höra Guds röst. Det blir dock lättare
när man förnyat sina tankar med
Bibelns Ord; det öppnar persiennerna.
Gud har talat till mig tydligt om den
tid vi lever i. Han har talat om vad
som ligger framför och ganska detalj-
rikt. Jag har en stark trygghet inte bara
i en allmän tro på Gud..,
men även i frågor rörande krig, global
politisk korruption på högsta nivå,
temperaturen i Guds församling och
mycket mer.
Jag vet vilka krafter som är i rörelse,
känner till det andliga världskrig vi f n
är mitt uppe i, och också hur det går..
Jag vet hur det går vad gäller den råa
perversa förföljelsen mot Donald Trump,
en man som står upp för det som är
sant, emot politiskt tyranni, i USA &
ROW. Jag vet Guds syn på den mannen..
Gud talar starkt profetiskt till sin för-
samling idag, till Kristi Kropp. Men, det
är väldigt få kristna som lyssnar till
honom, och väldigt många kristna
som lyssnar till Baals mediaprofeter.
---------





No comments:

Post a Comment