Saturday, November 19, 2022

Världens mest förföljde (efter Jesus)

 
Donald Trump är världens mest
förföljde ledare genom tiderna,
utan jämförelse. Naturligtvis är
medlen olika idag mot igår, de
är mer djävulskt sofistikerade.
Sedan första dagen han blev
president finns på Youtubeklipp
att Demokraterna lovade att
ställa honom inför riksrätt, det
vill säga innan han ännu tillträtt!
DoJ, Department of Justice, ska
vara en opolitisk institution men
under dagens stöldregim så har
både DoJ, FBI, CIA och även HD
blivit kompromissade. De tjänar
inte bara Obiden, utan WEF.
Det är dags för alla som läser
det här att skruva på huvudet &
börja inse det absurda i alla
attacker mot Donald Trump
medan Biden-administrationen
tillåts göra precis vad som helst.
Det är mörkrets furste, satan
själv, som fruktar Donald Trump,
och naturligtvis fruktar främst
Gud - som bestämt honom som
ledare i världen, och är tvungen
att vända alla möjliga krafter
emot honom.
Men det kommer inte att lyckas,
hör mig! Dessa sataniska krafter,
denne "oberoende" åklagare de
nu ska få att tillträda, kommer
att möta Jesus Kristus i ringen,
sedan han har talat, talar ingen.
Gång på gång bestämmer man
sig att fortsätta sitt uppror mot
Gud - och denna gång har det
passerats en tidgräns då det är
slut på ett förunderligt tålamod.
Vi kommer att börja se folk falla
ner döda enligt profetiska bud-
skap. Visselblåsare kommer att
framträda med ovedersägliga
bevis vilka leder till evig skam.
Glitschar i datorer kommer att
upptäckas och avslöjas, jag tror
även deras dark-webb kommer
ut i fullt solsken - med allt vad
Barack Obama har planerat i
sin nattsvarta själ.
Vi lever i en oerhört spännande
tid! Jag har inom mig en stark
tro på vad Gud talat om vad
han är å färde med i närtid.
Det pirrar verkligen av en för-
väntan. Jag känner mig som ett
barn på väg till Gröna Lund.

//Björn Hellman







No comments:

Post a Comment