Thursday, November 3, 2022

2 av 3 rätt hittills, relativt snart 3/3

 
Tre huvudämnen har jag haft på min
bönelista de senaste åren. Saker jag
vetat att de varit på Guds agenda &
därför skulle komma att inträffa. Två
av dem har nu inträffat, i år.
Det ödesdigra & konstitutionsvidriga
abortbeslutet från 1973 under namn
av Roe vs Wade, som det juridiska
målet har kallats, föll på midsommar-
afton i år.
Jag hade bett för president Trump
sedan april 2017, för jag visste att
det var hans val av nytillsatta HD-
domare som skulle bli avgörande i
frågan, och sen påverka västvärlden.
Jag har alltid vetat att Donald Trump
är bestämd att tjäna två president-
perioder, faktum är att med den nu-
varande blir det 3 perioder, för inför
Gud är Donald ännu USAs president,
ingen valstöld kan ändra "ägarskapet".
När Benjamin Netanyahu på ett för-
rädiskt sätt blev avsatt för ett år sen
har så bett för både hans och DTs
återkomst.
För jag vet att de båda för ännu en
period ska tjäna världen sida vid sida.
Och nu har det hänt. Bibi är åter på
den plats som varit hans även under
tiden av "landsflykt".
Det som nu kvarstår för att 2/3 ska
bli 3/3 är att Donald Trump kommer
åter på plats och att stölden av
Amerika uppenbaras. Allt detta ska
komma att ske, inom kort, det är jag
övertygad om.
De som läser mig här på FB vet att
jag "envetet" tjatat om de här tre
frågorna under lång tid, och har på-
stått dem på ett sätt som gjort att
jag av många säkert betraktats som
lite bakom flötet (fiskare är jag).
Men nu ligger jag ganska bra till.
Och det roliga är att det handlar ej
om mig för fem öre, jag har bara
hävdat vad Gud talat profetiskt, det
är det enda jag gjort! Min pappa sa..
och jag tror allt han säger..

//Björn Hellman






No comments:

Post a Comment