Wednesday, November 23, 2022

Flera av "världshistoriens säkraste val" på väg att avslöjas..

 
Ni har sett mig skriva mycket om de enligt
våra fakenews idiotsäkra, historiskt säkra
valen i USA och Brasilien. Jag har sagt att
det är inte över med valen i USA 2020 och
2022, inte heller med årets val i Brasilien..
Vi fick en profetisk hint härom dagen när
vi kunde läsa att 2021 års val i Tyskland
(över ett år sen, ska vi inte bara gå vidare?)
och där specifikt i Berlin, har tills vidare
ogiltigförklarats.
Det hade förekommit en lång rad oegent-
ligheter i Berlin som har påverkat både
region och nation. Jag upplevde en upp-
muntran från Gud när jag läste detta!
Nedan (i länken) kan vi läsa att Bolsonaro
går ut och underkänner det brasilianska
valet, just så som jag sagt kommer att ske,
och häromdagen läste en del av oss (våra
svenska s k media skriver inte om det efter-
som dom vet att USAs val är oantastbara,
och har skrivit nästan mer än jag i valfrågan,
från sin övertygelse..) att nu har valen
i AZ tills vidare ogiltigförklarats!
Det har förekommit så oerhört mycket rent
brottsliga ingrepp i valet i AZ, rapporter
bara strömmar in, att statens Attorney
General vägrar att certifiera valen där.
Kari Lake har vägrat ge upp, och hon
kommer till slut att vinna guvernörsvalet.
Precis så här var det under presidentvalet
2020 i USA. Oerhörda rapporter om grovt
valfusk, också med främmande makters
hjälp, strömmade in. Men då vägrade USAs
kongress att undersöka det, Mike Pence
bl a var en av svikarna mot konstitutionen.
Efter Brasilien och AZ kommer nu 2020 års
val att komma upp igen.. efter 2 år. Gud
har ju redan sagt det, så jag har redan vetat
det, men det är spännande nu när man
ser allt som är på gång.
Donald Trump är på väg tillbaka. Stöld gör
ingen till president, och Biden kommer att
bli struken i historieboken. Profetia har
sagt att Bibi Netanyahu först ska komma
åter, det har nu skett, han blev f ö också
avsatt på orätta grunder.
Bakom alla dessa högförräderier ligger
Klaus Schwab och hans World Economic
Forum i Davos, dit våra svenska politiker
åker för att sola sig, träffa likasinnande,
vet inte om de mutas, och få instruktioner
som vi aldrig får ta del av.
Jag tror tyvärr, med rätta & med belägg,
att Sverige har sin del i detta globala
falskspel med valen och även med det
som sker i UKraina. Och det behöver då
komma upp till ytan och avslöjas och
vädras.

Länk:

//Björn Hellman







No comments:

Post a Comment