Friday, September 22, 2017

Om jag var Mr Trump..

Om jag var USAs president..  skulle jag söka mod
att kämpa för precis samma frågor som Mr Trump.
Ställa tillrätta vad som brutits ned under 8 år;

Jag skulle återupprätta förtroendet för grundlagarna.

Jag skulle träda upp för det judiska folkets sak, när
övriga världsledare /företrädare sviker dem grovt.


Jag skulle arbeta för de ofödda barnens rättigheter.
Jag skulle uppmuntra Prolife-kvinnorörelsen.

Jag skulle försvara bibliska äktenskapet i lagstiftning.
Inte tillåta mig bli skyltdocka för någon gayrörelse.

Inga transgender-experiment med 4-åringar, och
inga urinoarer på offentliga damtoaletter.
 
Jag skulle uppmuntra kristen tro och utövning, vilken
har visat sig bygga stabila demokratiska samhällen.


Jag skulle hålla högt att infria mina vallöften.

Jag skulle uppmuntra en frisk nationalism, bygga
en stark nation, uppmuntra småföretagsamhet.


Jag skulle skapa kontroll över vem som anländer
landet, för allas trygghet. Låsa dörren på natten

för mina käras skull.

Även jag skulle ha rensat Vita Huset från en annan
religions alla attiraljer, och endast tillåta ett enkelt

kors.

Undrar om jag skulle bli lika (älskad och) hatad
och bespottad som Mr Trump? Allt ovanstående är
sådant han genomfört eller har på sin agenda.



No comments:

Post a Comment