Friday, July 21, 2023

Katrin var fast i en mörkerspiral– sen bröt ljuset in

 
Katrin kunde ändå inte släppa sin fascination över att få kontakt med en annan verklighet, bortom det vi kan ta in med våra naturliga sinnen, så hennes sökande efter kontakt med den andliga världen fortsatte. Hon utövade yoga och gick kurser i meditation, akupressur och andra nyandliga praktiker.
I början visade det sig som ljus, kärlek och positiva energier som kunde användas till att hjälpa andra.
– Jag utbildade mig också till massös och friskvårdskonsulent. Ibland kunde jag få till mig ord till den person som jag behandlade i mitt jobb, och som visade sig stämma.
Med tiden började hon dock se även andra sidor av andevärlden.
– Jag kände mig mer och mer bunden. Jag hamnade som i en spiral och kunde inte börja en ny dag utan att först dra ett tarot-kort för att få vägledning hur dagen skulle bli, minns hon.
Missa inte detta reportage..

Länk till reportaget i tidningen Världen Idag:






No comments:

Post a Comment