Friday, June 9, 2023

Jag fick en sekundvision & började skratta hejdlöst

 
Gud leder mig starkt profetiskt i
det han har kallat mig till.
igår fick jag en inre sekundvision
från Herren hur han ser på läget
i USA och globalisternas försök
att döda Donald Trump; justitie-
mordförsök, senare ett riktigt.
Jag kan inte beskriva vad jag såg,
märkligt nog; jag bara fick del av
Guds sinnelag och syn på allt det
som svensken förgiftas av av
Baalsprofeterna i våra media.
Jag började skratta hejdlöst.
Det är inte så att Gud fördröjer
sina löften, även om många faller
av och tror på fiendens rapporter.
Han har en plan att fånga alla
fiskar i ett nät, ingen ska slippa
ur maskorna, men det har då
även funnits tid till omvändelse.
Men när han agerar.. då är det
bäst att vara rätt, och det är inte
bra att ha varit tyst..
Stolthetens förhärdelse är dock
vad som förhärskar bland de
ledare som faktiskt fått tid till om-
vändelse. Farao trodde slutligen
att havet öppnade sig för honom..
..vilket det i och för sig gjorde,
men det var ej Baal som öppnade
det utan Herren. Alla krigförande
egyptier drunknade, allt ändrades
24 timmar, från trängt läge och
jämmer i Israel - till att fienden
var borta för alltid.
Det kommer en tid av "fury", och
Donald Trump är utsedd att leda
det arbetet; i USA och i världen.
För det är en globalistisk attack vi
står i, ämnad ta bort det av Gud
som står emot deras nya sataniska
världsordning.
Ledare kommer försöka gömma
sig i hålor för vad de gjort politiskt
och mot barnen, ja barnen.. vänta
och se. Högförräderidomar kom-
mer, med de straff som följer på
sånt, liksom på barnsextrafficking.
Vi pratar om mycket höga höns.
Den som rör vid den Gud smort
rör vid eld - den elden är idag
gjord varmare än då ugnarna i
Kaldéen..

//Björn Hellman







No comments:

Post a Comment