Saturday, January 9, 2021

Försöket till justitiemord på Trump

 
För att en hel värld av
människor utan egen
ryggrad lutar sig mot
varandra i samfälld
dom över president
Donald John Trump,
likheterna med Jesus
och Josef är slående,
samtidigt som man fri-
ger Barabbas, en Joe
Biden som deltagit i
rövandet av sin nation,
så ändrar det aldrig
på att Donald Trump är
den kanske starkaste
presidenten sedan
Abraham Lincoln.
Det pågående försöket
till justitiemord på
president Trump kan
inte ta bort hans unika
framgångar som talar
för sig själva - och de
kommer att fortsätta
under fyra år till.
Jag dör hellre än att
jag i diskussioner kring
kaffebordet på jobbet
eller kring det fromma
kaffebordet i kyrkan,
skulle vara tyst.. och
inte står för den som
Jesus profetiskt visat
oss tydligt är vald att
leda USA i åtta år.
Jag vill hellre kunna se
Jesus i ögonen utan
skam än vända kappan
för att slippa spott.
Den indiske kristne
profetrösten Sadhu
Sundar Selvaraj be-
rättade i oktober på
möten i USA hur han
i en syn mött Jesus.
Med tårar i ögonen be-
rättade Jesus för Sadhu
att han älskade Donald
Trump.
Det gällde inte en all-
män kärlek till var män-
niska utan det handlade
om Donalds sätt att
leda landet, hans stöd
till Israel, hans stöd för
de ofödda mm.
Så varnade Jesus USA
starkt för att välja fel
president. Biden är en
president som kommer
göra ofödda till allmänt
villebråd ända upp till
födelseögonblicket.
Nu har inte USA valt
Biden. Trump vann en
stor seger. Trump är
vinnaren av USA-valet.
Men tjuvar har stulit
valet från den kristna
konservativa majori-
teten i USA.
Och det kommer inte
Jesus att tillåta. Jag
nästan känner hans
blixtrande blick när
jag skriver det. Han
låter processen spela
ut ännu ett kort tag.
Se till att du är om-
vänd och på rätt sida
om Jesus när saker
börja ske, när Biden,
Pelosi, Schumer, Schiff,
Nadler m fl inte har
någonstans att fly
för Guds ansikte.
Jag utlämnar Harris i
listan. Hon tillhör inte
det ingrodda gäng i
kongressen som under
år har förhärdat sina
samveten. Hon blir inte
president, men jag
tror Herren har en väg
för henne p g a böner
hennes föräldrar bett.

Björn Hellman





No comments:

Post a Comment