Saturday, May 7, 2022

Abort är.. MORD på ofödda barn.

 
Abortlagstiftningarna i våra länder,
legal rätt till mord på ofödda barn
i industriell skala - ger Satan laglig
rätt att blockera välsignelse och
väckelse i västvärldens nationer.
Det gäller speciellt när Guds eget
folk, församlingen lever i olydnad
och inte står upp rakryggad, utan
vill vara vän med överheten (och
inte med Gud).
Då stannar det inte med abort
upp till någon speciell vecka. Vi
vet att i USA vill demokraterna
ha aborträtt fram till födelse-
ögonblicket.
Och mer än så; i Maryland och
Colorado vill man införa "abort-
rätt" t o m 28e levnadsdagen för
den lilla nyfödda. men det ska ej
kallas mord, nej, nej, nej. Hur
vågar du använda det ordet..
Jag tror Satans mål är att för-
dumma och förstena hjärtan så
att det införs "aborträtt" upp till
två år efter födseln.
Den ålder upp till vilken kung
Herodes ville döda alla nyfödda
gossebarn för att säkert få med
den nyfödde Jesus. Satan vill få
bort alla gudskallelser på barn.
Djävulen måste bara ta det ett
steg i taget med dig, så att du
sakta förhärdas i ditt hjärta (på
väg till avgrunden).
Redan har du accepterat något
du aldrig borde ha accepterat.
Jag talar till de som gäspar åt
eller irriteras över mig och alla
de som står upp för de ofödda.
-------------------
Psaltaren 139:13-16 (Bibeln)
"För du har skapat mina njurar,
du sammanvävde mig i min
moders liv.
Jag tackar dig för att jag är
skapad så övermåttan underbar;
ja, underbara äro dina verk,
min själ vet det väl.
Benen i min kropp var inte
osedda för dig när jag bereddes
i det fördolda, när jag bildades
i jordens djup.
Dina ögon såg mig, när jag
ännu knappt var formad;
alla mina dagar blev uppskrivna
i din bok, de var bestämda
förrän någon av dem kommit."

//Björn Hellman







No comments:

Post a Comment