Saturday, September 30, 2023

Tuffa Sanningar om Löfvéns motiv och resultaten

 
Det här är tuffa sanningar för vissa.
S. Löfvén förstörde vårt land för att
han behövde en ny kull av röster
för sitt parti.
Han såg hur Demokraterna i USA
gör, de släpper in folk helt fritt och
i miljoner, för att de som får allt
sen ska rösta på dem som släppte
in dem i landet utan kontroll.
Jag skrev mycket om detta när
det skedde. Den absolut största
motståndsmuren i landet var nog
frikyrkopastorerna. Och jag skrev
till pastorskonglomeratet och jag
delade vad jag ansåg profetiskt.
Deras hjärtan svämmade över &
de vädrade morgonluft, för här
kunde man vinna andra, här fick
man chans att visa barmhärtighet,
när man inte var tillräckligt över-
låtna för att vinna egna skinnskallar.
Något av det mest signifikativa var
att kristna ledare hade ingen kritik
att dela alls på det sätt folk tilläts
komma in, det var absolut största
möjliga tyystnad som gällde,
man trodde nog att det var ryggrad
emot alla "nazister", d v s de som
hade någon alls synpunkt, så fel
kan det bli, och så starkt kan grupp-
trycket bli också i kyrkans värld.
En kvinnlig pastor såg det som att
Gud sände skörden hit, fast det
står att vi ska gå ut i hela världen,
dit där folk bor..
Jag skrev då att om vi får 200.000
muslimer hit, och helt fantastiskt
får föra 1000st till frälsning (jag
menar det), så har vi samtidigt fått
en muslimsk väckelse i landet på
kanske 199.000.
Får man tänka så krasst och rakt
som jag gör? Idag har vi i alla fall
facit att det inte var av Gud, men
vi ska be om väckelse bland de
grupper som kommit till landet,
varje människa är älskad av Gud
och han kan använda allt.
Som sagt, Jag vet jag tar i, men
jag vet också hur det var och vad
jag upplevde från Gud, och resul-
taten vi ser av både dumhet och
utstuderad politik är exakt de-
samma i många av länderna som
öppnade på samma sätt.
Det enda land som har riktig frid
idag i Europa är Ungern och de
valde att värna sina kvinnor & barn,
de hade en kristen premiärminister
och många övertygade kristna
politiker.
Och den nationen spyr alla på idag
dagligen, hela det övriga Europa
attackerar Ungern och kallar dem
rasister; det alla får över sig som
vill värna vad Gud byggt.

//Björn Hellman





No comments:

Post a Comment